Ahad, 24 Mac 2013

12 di sekinchan - Google Blog Search

12 di sekinchan - Google Blog Search


Bayi Lelaki Dijumpai Dalam Beg Pakaian <b>Di Sekinchan</b> | MyNewsHub

Posted: 29 Jan 2013 02:46 AM PST


SABAK BERNAM – Seorang bayi lelaki berusia seminggu ditemui di luar warung kopi di Parit 7, Sungai Leman, Sekinchan di sini, hari ini.

Bayi yang dibaluti kain batik dan diletak di dalam sebuah beg pakaian itu ditemui pemilik warung, Khairuddin Hassan, 51, kira-kira jam 7 pagi ketika ingin memulakan perniagaan.

Khairuddin berkata, apabila tiba di depan warungnya, beliau ternampak sebuah beg pakaian di atas tanah di tepi meja lalu membukanya untuk mengetahui isi kandungan beg itu.

"Selepas membuka zip beg, saya terkejut melihat seorang bayi yang masih tidur di dalamnya. Tiada barang ditinggalkan bersama bayi itu," katanya di sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Sabak Bernam, Superitendan Noor Mushar Mohamad ketika dihubungi berkata, bayi lelaki yang masih bertali pusat itu dihantar ke Hospital Tanjong Karang dekat sini untuk pemeriksaan kesihatan.

"Bayi ini didapati tidak cedera dan dia bernasib baik kerana masih bernafas di dalam beg yang zipnya tidak ditutup sepenuhnya. Kami percaya bayi itu ditinggalkan di luar warung itu pada waktu subuh," katanya.

Noor Mushar meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan. – BERNAMA

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads